Pagini

sâmbătă, 6 aprilie 2013

Definitia mamei

Cum trebuie sa fie o mama buna?Sau ce inseamna sa fi mama?Nu cred ca ar putea cineva sa dea o definitie exacta pentru ca ,asa cum sunt lucuri concrete(sa nu ti niciodata copilul imbracat cand are febra),sunt si o multime de lucuri diferite...spre exemplu..maria uraste sosetele,stefania adora sosetele iar pe costi nu il deranjeaza nimic atat timp cat are o minge in prim plan.
Am invatat sa fac totul in viteza luminii,sa nu mai las vasele in chiuveta pana a doua zi,sa ma trezesc dimineata cu 5 minute mai devreme ca sa imi pot fuma tigara..si o multime de alte chestii de care nu credeam ca pot fi vreodata in stare.In curand o sa incep scoala de soferi si asta tot pentru ei..ca sa putem fi un pic mai independeti,sa putem vizita mai multe locuri..Niciodata nu am crezut ca o sa fiu in stare sa conduc?Dar ce pot face?Nu pot spune 'nu' cu atata usurinta cu care o faceam acum cativa ani.Tocmai imi trecea prin cap sa scriu ca imi iubesc copiii foarte mult..dar nu am s-o fac..pentru ca ar suna ca o scuza la ceea ce am de gand sa spun in continuare..
Unde sunt eu in toata povestea asta?Sa fii mama inseamna sa nu mai poti fi altceva..?Nimic altceva nu ma mai atrage..parca a disparut dorinta de a incerca sa fac ceva cu cealalta parte din viata mea..Nu mai am timp sa ma duc la shopping..imi iau haine de pe net..nu am timp sa ma uit la abosrbante inainte sa le cumpar..de obicei le iau pe cele mai ieftine..nu mai pot savura o tigara si o cafea in liniste fara sa vad piese de lego zburand prin casa..Imi apreciez foarte mult sotul in incercarea de a ma scoate dn monotonia asta..practice..ar face orice sa ma vada fericita..iar eu ii explic ca sunt fericita..imi iubesc copiii si sotul..ii multumesc lui D-zeu in fiecare zi ca suntem toti sanatosi si ii sunt recunoscatoare de jumatatea de ora din fiecare seara in care stam pe canapea si ne miram de nazbatiile celor mici.Dar ce lipseste..?Sau poate nu lipseste nimic..si e de ajuns..iar eu in ignoranta mea nu stiu sa fiu niciodata multumita..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu