Pagini

marți, 28 mai 2013

I wish I didn't

Cateodata mi-as dori sa fiu ea..Cine este ea??O prietena de-a mea pe care 'am pastrat-o' pentru ca o invidiez cu cata indiferenta si nepasare priveste viata..atat a ei cat si a celorlalti.Nu,nu spun ca e proasta..in nici un caz..a reusit sa invete singura engleza..si-a rezolvat o multime de lucruri de una singura..in conditia in care are sot dar ..e la pascut..Ce sa zic..o duce capu ..nu e idioata ..dar o lasa rece absolut orice..E supusa, in adevaratul sens al cuvantului, sotului..isi detesta soacra(si asta stiu nu pentru ca mi-ar fi spus-o ea,ci pentru ca orice om normal ar face-o) dar nu ii arata niciodata nimic,nu se crizeaza daca isi vede fetita cu picioarele goale pe gresie..nu e pasionata de shopping,barfa si de alte chestii total femeiesti,nu se aranjeaza niciodata.Unii ar spune ca e sotia ideala!
Si cateodata mi-as dori sa fiu si eu ca ea..sa nu constientizez prea bine de lucurile ce se intampla in jurul meu..si daca totusi o fac sa pot lasa lucurile sa mearga de la sine,sa nu fac nimic.Mi-as mai dori sa nu imi mai vina atatea idei filosofice in creierul asta bolnav si sa imi accept conditia in care sunt pironita acum..sau poate forever..Ea adoarme mereu inainte de zece,pe cand pe mine ma apuca de cele mai multe ori unu,ea considera Nora pentru mama o sursa de entertainment iar pentru mine e mai ceva ca Desperate Housewifes,ea ii da copilului sa manance foarte multe semipreparate,eu innebunesc daca nu au mancat macar o data pe zi mancare gatita.
Pur si simplu mi-as dori sa nu imi mai pese atat de mult ce se intampla in jurul meu!!

Vreau sa fiu ignoranta si batuta in cap si sa imi ascult sotul in tot ceea ce zice si sa imi fie frica sa ii spun ca Brad Pitt e so fucking hot!Oare de ce nu pot??De ce sunt tot timpul un sac plin de emotii si rabufnesc de fiecare data cand se  intampla ceva too good or too bad...?Vreau sa fiu ca Data din StarTrek!!Oh ce tare ar fi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu