Pagini

vineri, 24 mai 2013

Me ft. Driving

Dupa doua ore de condus deja imi vine sa o las balta..toata lumea imi spune ca oricine poate invata sa conduca daca isi doreste si ii place..Ok frate,imi place si imi doresc al dracu de mult sa conduc..Motive sunt multe..vreau sa ma pot duce si eu unde vreau fara sa imi iau sotu obosit de la munca pe  unde am nevoie.Instructorul meu e din Cipru dar nascut in Anglia..e super omu..iti explica..are rabdare ..nu urla..da ce sa ii faci la nebuna care tine volanu strans de parca ar vrea sa fuga si vireaza ca disperata ca si cum toata susaua ar fi numai a ei..!!!
Incepe ora frumos..imi asez scaunul,oglinzile,ma pregatesc psihic..bag in viteza..toate cele..dar vai!!..stai asa frate ca vine semaforu si tre sa slow down si ma gandesc eu in sinea mea :sunt trei pedale mancat'as si eu am doar doua picioare si ce dreacu fac acuma,folosesc si clutch si brake sau doar brake???Ma gandesc sa il intreb..dar daca face omu ochii cat cepele si ma intreaba daca is in toate facultatile mintale..?!Da'ce pana mea ..ca de'ia il platesc ..si intreb..nu isi bulbuca ochii..imi explica..aha..cred ca am prins idea..si incep eu sa merg frumos..folosesc clutch+brake daca vreau sa opresc de tot ..daca vreau doar sa incetinesc nitel folosesc doar brake..da,frate!merge acuma..
Si mai merg nitel..schimb vitezele..ma incurc olecutica da' nu-I bai..Si stai asa ca vin trecerile de pietoni si pietoane..adica de dobitoci si dobitoace..no..nu se uita ca e incepator si nu mai e verde pentru ei ..trec ca voda prin loboda si mai fac si semn cu mana sa ma opreasca de parca ar fi cel putin politia..!!Imi vine sa urlu la ei ..ba crizatule, asta calca nu f...Si injur in gand mai ceva ca la usa cortului(sau poarta???) si imi bag in ei de pedestrians si cyclists care au mai multe prioritati decat noi astia pe patru roti de parca I-a pus cineva sa plece cu moartea pe doua roti la plimbare...!!Mai sunt si motociclistii care zici ca sunt cel putin alchimisti..acu apar ,acu dispar..si nu iti vine sa cobori si sa-i arzi o laba peste bot??Eh..iti vine cum sa nu dar te abtii dreacu ca nu-I frumos si tu tre' sa fi ala precautul ca tu dai examenul nu el..
Si gata si a doua ora de condus..oprim fumos ..imi explica omu ca o sa fie din ce in ce mai greu si ca prcatic o sa am de invatat pana la utlima ora..dai si eu din cap..ce sa-i faci..nu poti sa ii spui omului ca iti vine sa iti bagi picioru ..astept sa vin acasa la Cotominu meu drag sa ma plang si sa astept sa ma incurajeze el..Ca asa sunt eu ..rac din fire si de zodie..dau intai in spate binisor da si cand apuc sa dau in fata nu ma mai opreste nici semaforu..mai ceva ca la NFS..:))..
Ok...I got it..nu-I momentu sa renunt..tre' sa imi pun ambitia si sa continui ..o sa fie bine pana la urma..ma prind eu care si cum e situatiunea..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu