Pagini

marți, 25 iunie 2013

Happy Birthday to Me!!!!

Iacatama la cea de-a 28-a aniversare!!!Pfiu..ce de ani..sunt multi intr-adevar da' nu ma simt deloc mai batrana!Intodeauna ma gandesc atunci cand e ziua de nastere a cuiva la cat de fericiti au fost parintii in aceeasi zi acum 'n' ani.E un sentiment minunat....Acela de a da nastere..nu se cumpara nu nimic!Dar nu vreau sa vorbesc si azi despre copii!Azi am sa vorbesc numai despre mine si de ce s-a schimbat acum fata de ultima aniversare.
De cand eram mica am avut senzatia asta de unicitate si de 'ceea mai ceea' de ziua mea.Imi chemam prietenele de pe strada si mancam gogosi,beam suc si ascultam Cocojambo sau Genius!Ce mai timpuri!Era ca o sarbatoare pentru mine.
Cu cat au trecut anii cu atat mai mult am pierdut din bucuria de a petrece de ziua mea.De multe ori eram mai mult trista decat fericita.Spre exemplu in ultimul an de liceu dadeam bacul pe 25 iunie..nu-mi mai amintesc exact la ce..dar stiu ca nu eram in ceea mai buna forma.Apoi la facultate..in primul an am tras o betie cu colegii la terasa unde lucram..a fost super..o amintire pe care nu o s-o uit niciodata.Si incepe era 'eu si Cotomin'.Pot spune in fiecare an ce am facut de ziua mea de cand l-am cunoscut.Nu stiu cum se intampla ca mai mereu ne prindea in offside..cam cu buzunarele goale..dar asta o facea sa fie si mai special.De dimineata,inainte sa plece la munca am realizat ca am uitat sirul anilor!Shame on me!!Eu niciodata nu uit asa ceva!Asta inseamna sacrficiul de a trai in Anglia,fara nimeni de acasa alaturi de tine,sa faca totul sa fie mai usor!
Anyway..mi s-au intamplat lucruri frumoase si deosebite de ziua mea.
E ciudat cum,cu cat inaintezi in varsta(ca sa  nu zic imbatranesti) iti doresti si mai mult sanatatea.Asta ,zic eu, e un semn de maturizare,de faptul ca realizezi valorile familiei dorind sa poti petrece cat mai mult timp calitativ cu ei.Poate mai inseamna si faptul ca te cam opresti sa te dai in stamba,ca incerci sa iti echilibrezi comportamentul in asa fel incat sa arati ca cineva la 28 de ani si cu trei copii.Cam asta se intampla cu mine..o fi bine..o fi rau..eu ma simt bine asa!Daca ar fi fost sa inumar cate zile de la 27  pana la 28 am fost fericita si cate suparata cu siguranta as fi dovedit ca sunt o femeie fericita si ca D-zeu mi-a dat tot ceea ce mi-am dorit.Dar mi-a si luat pe cineva drag..mai mult decat drag.
Le multumesc ingerasilor mei care azi mi-au cantat Happy birthday!I was the most happiest mom in the entire world!Imi astept sotul acasa sa mancam o farfurie din tortul facut impreuna cu copiii si bineinteles ca,in acest an imi doresc in primul rand sanatate sa ma pot bucura de atata iubire ce ma inconjoara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu