Pagini

vineri, 28 iunie 2013

Looking for myself...

As vrea sa scriu despre ceva dar nu pot..de parca gandurile mele se fugaresc unele pe altele.Nu mai suport starea asta de tot cacatul.Am tot ce îmi doresc dar nimic nu ma face fericita.Si cine dracu știe ce îmi doresc cu adevărat..astept sa treacă fiecare zi in speranța ca mâine ma voi trezi mai bine dispusă...mi-e dor sa ma joc cu cuvintele,sa par interesantă,sa falsez la greu si sa nu ma mai simt vulnerabila.Nu știu unde sa ma mai caut...nu știu sa găsesc ceea ce caut..uit mereu unde ma las si niciodată nu reușesc sa găsesc toate bucatile din mine...ca un bolnav de Alzheimer.
Vreau sa mergem ..undeva..sa nu știu niciodată unde si sa ma hotarasc pe drum..sa simt mirosul orei 4 dimineața pe tastatura ta forjata de NFS...sa ma alint printre cearceafuri si sa ma joc cu numaratul zilelor..Ma simt ca intr-o manivela...ma strânge si îmi eliberează gândurile cu care eu ma hranesc.As vrea sa pot opri totul acum,as vrea sa fie vorba numai de mine,sa ma doara fără sa doare si pe alții...sa simt gustul sfarsitului inlauntrul meu si sa îl priponesc acolo pana aud valurile marii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu