Pagini

vineri, 26 iulie 2013

Who am I?

Am realizat faptul ca am uitat sa ma relaxez.Nu mai stiu ce imi place iar lucrurile dupa care credeam ca tanjesc sunt de fapt chestii in care ma ascund.Sunt fericita doar la suprafata.Imi crestez momentele de falsa fericire in speranta ca vor ajunge acolo unde trebuie.Mi-e dor de libertatea aia contransa unde te poti juca cu zilele si sa poti adormi visand la nori albastri de speranta.Tanjesc dupa tricourile decolorate pe care le purtam in timpul facultatii,de jeansi ultra purtati si taiati dinadins de mine,de frica pe care o aveam cand ma urcam in 601 fara bilet,de frigiderul gol din camera de camin..taramul fericirii..de pachetele de tigari care nu ajungeau niciodata si de noptile in cubluri cu colegele de camera.As da orice sa ma pot retrai ziua in care te-am cunoscut..sa imi pot simti inima zburdand de parca ar fi vrut sa urle 'this is the one!!!'.Imi e dor de chipul tau fara nici o grija,de ochii tai ce radiau de fericire de cate ori ma priveai.Unde sunt eu?De ce nu ma las sa fiu fericita..de ce cer atat de mult de la viata?Mirosul pielii tale e singurul lucru care a ramas neschimbat.Oare ce mi-am dorit cu adevarat sa fac?Cand am incetat sa imi mai doresc ceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu